عایق الاستومریک Flexible Duct


شرکت هواکاران تهران نوآور اولین و تنها تولید کننده کانال فلکسیبل، قابل رقابت با نمونه های وارداتی در ایران می باشد که محصولات خود را با برند Flexible Duct در بازار عرضه می نماید. تمامی محصولات فلکسیبل داکت دارای ایزوهای ۹۰۰۱ ،۱۴۰۰۱ ،۱۸۰۰۱ از کشور سوئیس می باشند. کانال های فلکسیبل با عایق الاستومریک یکی از بهترین نمونه های کانال فلکسیبل عایق دار می باشند که شرکت هواکاران تهران نوآور ایم محصول را در مدل های مختلف تولید کرده و ا بالاترین کیفیت در بازار عرضه می نماید (کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک و روکش فایبرگلاس، کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک و روکش PVC، کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک و روکش آلومینیومی)

عایق الاستومریک از جمله مواد سلولی انعطاف پذیر سلول بسته می باشند.لاستیک EPDM لاستیکی الاستومری بوده و کاربرد های وسیعی دارد. لاستیک های EPDM معمولا مقاومت حرارتی بسیار خوبی فراهم می آورند که شرکت هواکاران تهران نوآور نیز ازاین نوع عایق ها استفاده می کند. مواد عایق سلول بسته مقامت بسیارعالی در مقابل عبور بخار آب از خودنشان می دهند به طوری که پس از نصب به هیچ گونه حائل بخار، آب گیری نیاز نیست. عایق های الاستومری گرچه نسبت به پشم شیشه یا پای استر گران تر هستند ولی به دلیل بی نیازی به پوشش مضاعف برای کاربرد های دمای پایین بسیار مقرون به صرفه می باشند.

مقایسه بین NBR و EPDM:
همواره اختلاف بین مشخصات NBR و EPDM مورد بحث کارشناسان بوده است ولی حقیقت به این گونه است که بسیاری از مشخصات NBR و EPDM کاملا شبیه یکدیگر هستند و اختلافات بسیار ناچیزی با هم دارند در می توان گفت که ممکن است کاربری EPDM در بعضی موارد بسیار خاص،اندکی از NBR بهتر باشد ولی باید توجه کرد که تولید EPDM بسیار مشکل است و بزرگترین عایق سازان نیز EPDM با خلوص ۱۰۰% نمی سازند چرا که به طور کل مقرون به صرفه نمی باشد.

همواه شرکت هواکاران تهران نوآور در تلاش بوده با بکارگیری از بهترین مواد اولیه بهترین محصول را به بازار عرضه نماید.قیمت کانال های فلکسیبل با عایق الاستومریک شرکت هواکاران تهران نوآور در مقایسه با سایر نمونه های کاملا” رقابتی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *