هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی


شرکت هواکاران تهران نوآور Flexible Duct در نظر دارد در هجدهمین نمایشگاه بین اللملی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی تهران درسالن ۱۰-۱۱ غرفه L04 از محصولات جدید خود رو نمایی کند.شرکت هواکاران تهران نوآور محصولات خود را بابرند تجاری Flexible Duct در بازار عرضه می نماید.محصولات عرضه شده در نمایشگاه بین اللملی تاسیسات تهران مطابق با نمونه های روز دنیا می باشد و از نظر کیفیت و قیمت نیز کاملا”رقابتی می باشد.مدیران ارشد شرکت هواکاران تهران نوآور چندی پیش در بازدید از نمایشگاه بین اللملی ISK-SODEX در کشور ترکیه با تولیدکنندگاه برتر این کشورملاقات کرده وتفاهم نامه های نیز در خصوص تبادل مواد اولیه و دانش فنی بین آنها به امضاء رسیده است.شرکت هوا کاران تهران نوآور اولین وبزرگترین تولید کننده کانال فلکسیبل یا خرطومی در ایران می باشد که هموار در تولید محصولات جدید پیشگام بوده است.

محصولات شرکت هواکاران تهران نوآور Flexible Duct در دو دسته عایق دار و بدون عایق دسته بندی می شود.

محصولات عایق دار شامل:

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری-لوله خرطومی IFD، کانال فلکسی بل با عایق الاستومری و روکش PVC، کانال فلکسیبل با عایق الاستومری و روکش نسوز، کانال خرطومیPL، خرطومی کانال فلکسیبل با عایق پلی استر، لوله خرطومی با عایق پلی اتیلن، کانال فلکسیبل بدون عایق، لوله خرطومی فلکسیبل کومبی، کانال فلکسی بل آلومینیومی، PVC و شیشه ای، برزنتی نسوز، برزنتی پورتابل.

کانال فلکسیبل همواره بهترین انتخاب جهت کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای کانال های گالوانیزه نیز می باشد. از کانال فلکسیبل برای کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت، اگزاست فن، هواساز، فن کوئل استفاده فراوانی می شود.

شرکت هواکاران تهران نوآور بزرگترین تولید کننده اتصالات مربوط به کانال کشی کانال های فلکسیبل نیز می باشد. اتصالاتی نظیر پانیوم باکس، تبدیل چهار گوش به گرد، زانویی و …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *